O2? NO2!

11. července 2016 v 12:40 | Annabelle |  Diary
2 měsíce O2 TV zdarma a pár starostí k tomu.



Jistě jste zaznamenali, že O2 nabízí 2 měsíce její televize na vyzkoušení zdarma. Naše rodina je zákazníkem O2, máme od nich internet, paušály, ale přesto jsme tuhle službu ani nechtěli využít.

Nakonec jsme ji využili, protože v naší vesnici se překopávaly přípojky a měli jsme tak nárok na rychlejší internet. Z vedení obecního úřadu bylo oznámeno, že po vesnici bude chodit pracovník O2 a vše s obyvateli probere. Pracovník nás navštívil, za 1 500 dodal nový modem a nabídl i televizi. Chvíli jsme se sice rozmýšleli, ale nakonec jsme to zkusili. Pán z O2 byl velice příjemný a takový… férový na rozdíl od jiných zaměstnanců. Byl u nás téměř dvě hodiny, vše zapojil, ukázal, probral a vysvětlil.

Televize nás vůbec neoslovila. Sice tam bylo přes 100 kanálů, ale nic pro nás. Využili jsme ji za těch 60 dnů snad 10x, z toho většinou byla Hra o trůny, kterou jsem zpětně sledovala. Zpětné sledování byl docela plus, protože znáte to, usnete, nejste doma, a přesto chcete film nebo seriál vidět. Jinak jsme měli set top box vypnutý a nesledovalo se. A to navíc bylo i v době, kdy už jsem měla prázdniny, kdybych chodila do školy, tak bychom ji snad nevyužili vůbec. Ani videotéka nás nezaujala. Filmy tam sice byly nové, ale nevím no… nic pro mě. A dokonce i pracovník O2 řekl, že si raději nabije kredit na Hellspy.

O2 vás také namlsá tím, že vám dá na vyzkoušení tu nejnadupanější verzi, za kterou se platí snad 800,- za měsíc. Takže 500,- za internet, 800,- za televizi, 500,- za paušál… ne díky. U nás doma si prostě vystačíme s těmi 30 kanály, které jsou volně dostupné.

Problém, doslova obrovský problém nastal při odhlašování. Pán, který nám vše instaloval, řekl, že máme zavolat na centrálu, odhlásit službu a jemu vrátit set top box. Dobrá. Volali jsme. Dočkali jsme se desetkrát otázky: "Proč to nechcete?!" Mám právo to sakra odhlásit! Nevyhovuje, nesledujeme, nepotřebujeme. Operátorka nás tedy přepojila k další milé paní, která nás odpálkovala slovy: "A na co teď jako budete koukat?" Hm, já nevím, na televizi? Nakonec nám opravdu nehezkým tónem oznámili, že panu XY, který nám to zapojil, to nevrátíme, že to tak nejde, že to musíme poslat poštou zpátky. Jako vážně? Za vlastní peníze poslat balík a kde máte potvrzení, že ho dostali a pak vám nebudou účtovat další měsíce? Kde je potvrzení o zrušení smlouvy? Nakonec nám řekli, že máme tedy alespoň zabalený set top box vrátit na nejbližší prodejnu, kde nám vypoví smlouvu.

Pan XY nám navíc řekl, že budeme platit za používání set top boxu nějakou poměrnou částku a že sice částku zaplatíme, ale pak máme zavolat jemu a on peníze proplatí zpět. Na centrále nám naopak řekli, že se nic tedy platit nebude.

Co mi ještě přišlo směšné, že jak mile jsme zavolali na centrálu, oznámili číslo služby, okamžitě nám přestala chodit HBO a AXN, takoví dva tahouni celé služby TV. Nevím, jestli je to běžné nebo nám to prostě vypli, protože se naštvali. Takže jdeme na prodejnu a pro jistotu vracíme o týden dříve.

Za pár dní po odevzdání, ale přišla faktura na 400,- za používání TV za červen. Vážně divná faktura, žádné číslo účtu, špatně napsané jméno. Opět jsme se tedy spojili s operátorkou. Čekali jsme 20 minut, než zjistila, co se stalo.
Na prodejně nám omylem místo formuláře o vrácení TV zdarma vyplnili formulář o zrušení O2 TV, takže musíte zaplatit poslední měsíc a smluvní pokutu, která teprve měla přijít. Mamka na nervy, protože druhý den odjížděli rodiče na dovolenou a musí ještě během balení řešit tohle. Slečna ale byla, na rozdíl od té předchozí, moc milá, omluvila se a nic se platit nemusí. Takže faktura se snad doufám stornuje a celá tahle záležitost s TV bude za námi.Doufám, že ostatní takové problémy mít nebudou.

Opravdu to jednání bylo hrozné. Chápu, že mají provize a že chtějí udat své služby, ale to, jak byli hnusní, a vzteklí není normální. Sami si kopou jámu a to ještě tím, že vám teď po vyčerpání dat vypnou internet v mobilu. Na jednu stranu to chápu, ale na druhou mi to jako studentce vadí. Nemám zase tolik, abych platila 500,- za internet v mobilu. Doma máme wi-fi, ve škole máme wi-fi a já ten internet potřebuju k jedné věci. Jízdní řády a ty aplikaci docela žerou, a když je používáte 5 dní v týdnu, máme za chvíli po datech. No, uvidím, smlouvu mám ještě na rok.

Někdy jsou operátoři i docela zábavní, když se dozvíte, že tu máte docela vysoké vyúčtování a jestli raději nechcete změnit tarif. Že každý měsíc platíte 700,- a to je při vašem tarifu nevýhodné. Se smíchem jsem řekla, ale já platím maximálně 500,- a nic měnit nechci. Pan operátor chvíli mlčel a řekl, že se omlouvá, že už to vidí a pak už po několikáté za měsíc nabízí tablet za 299,- za měsíc. Při tom jejich vypínání dat by se to opravdu vyplatilo.

Chápu, že mají svoji práci, že musí volat, ale někdy je to hrozné a ještě horší, když chcete něco zrušit. Nabízí lepší, výhodnější, a když trváte i tak na zrušení, dokáží vám opravdu zkazit den svou kyselostí.

Takový je život. A co vy a zkušenosti s telefonními společnostmi nebo dokonce se samotnou O2 TV na dva měsíce zdrama? Máte špatně zkušenosti či naopak dobré? Otravují vás telefony od operátorů? Podělte se o své zkušenosti.

Vaše Annabelle
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama